Diyabetle Yaşam Derneği, diyabetliler, yakınları ve diyabete
gönül vermiş kişilerce 23 Ocak 1997 tarihinde kuruldu.
Toplumdaki diyabetli kişileri bir araya getirerek ortak
sorunlarını paylaşmalarını ve çözüm üretmelerini sağlamak,
Diyabetli hasta haklarının iyileştirilmesi yönünde çaba
göstermek
Diyabetlilerin yaşam kalitesini arttırmak için hastalara
yönelik eğitim vermek başlıca amaçlarımızdandır.
Hiçbir sosyal güvencesi olmayan diyabetlilere takip ve
tedavilerini sürdürebilmeleri için olanaklar ölçüsünde destek sağlamak,
Toplumu diyabet konusunda bilinçlendirmek,
Diyabetli insanları bir çatı altında toplamak, bu kişilerin
hayat standartlarını yükseltmek, daha sağlıklı bir yaşam geçirmelerine ön ayak
olmak, sosyal/psikolojik destek vermek ve bu şeker insanların yalnız olmadıklarını
hatırlatmak için kuruldu.
Derneğimiz Türkiye Diyabet Vakfı ile birlikte Hekim ve Hasta
birlikteliğini bir arada sağlayan projelerde yer alarak Türkiye Diyabet Vakfına
destek vermektedir.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder